Eurocom Worldwide tīklā uzņem Lighthouse PR
Globālais
sabiedrisko attiecību tīkls Eurocom Worldwide
stiprina pārstāvniecību Centrāleiropā un Austrumeiropā, uzņemot tīklā Lighthouse PR. Aģentūras galvenā mītne
atrodas Bukarestē, bet tā darbojas gan Rumānijas, gan Moldovas Republikas tirgū.
Lighthouse PR ir stratēģiska sabiedrisko attiecību un komunikācijas aģentūra, ko dibinājusi Ana Marija Gārdinere (Ana Maria Gardiner). Vecāko komunikācijas speciālistu komanda ar pieredzi C līmeņa vadības amatos lielos uzņēmumos nodrošina bagātīgu pasaules mēroga ekspertīzi. Lighthouse PR koncentrējas uz B2B un korporatīvo komunikāciju, specializējoties darbā ar starptautiskiem tehnoloģiju uzņēmumiem, kā arī tādām nozarēm kā enerģētika, finanses, farmācija, mazumtirdzniecība un ātrās aprites patēriņa preces (FMCG), rūpnieciskā ražošana, nekustamais īpašums un būvniecība.
Turklāt Lighthouse PR ir vienīgā Rumānijas pārstāve Eiropas Krīzes komunikācijas tīklā (Crisis Communication Network Europe). Grupā apvienojušās specializētas krīzes konsultāciju aģentūras, kuras apkalpo Eiropas tirgus. Lighthouse PR ieguva ISO 27001 informācijas drošības sertifikātu pēc ISO 9001 sertifikāta saņemšanas par savu kvalitātes vadības sistēmu 2023. gadā.
"Lighthouse PR stratēģija jau no sākuma izstrādāta spēcīgu un ilgtermiņa partnerattiecību veidošanai gan ar mūsu klientiem, kurus atbalstām 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 365 dienas gadā ar kvalitatīvākajām komunikācijas konsultācijām Rumānijā, gan ar citiem partneriem, ar kuriem mūs vieno uzticībā, kompetencē un sadarbībā balstīta vīzija. Pievienošanās Eurocom Worldwide ir nozīmīgs solis, lai nostiprinātu mūsu pozīciju kā uzticamam partnerim uzņēmumiem, kas meklē sabiedrisko attiecību konsultantus, kuri darbā pārsniedz gaidīto," saka Lighthouse PR dibinātāja Ana Marija Gārdinere.
Eurocom Worldwide ir viens no lielākajiem neatkarīgajiem sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikāciju tīkliem, kas koncentrējas uz tehnoloģiju, rūpniecības un tirdzniecības nozarēm. Tīkls dibināts 2002. gadā, bet tagad apvieno 31 dalībiestādi 54 birojos, pārstāvot vairāk nekā 90 valstis visos piecos kontinentos. Eurocom Worldwide ir spēcīga pārstāvniecība Centrāleiropā un Austrumeiropā –aptvertas vairāk nekā 20 reģiona valstis.
"Lighthouse PR lieliski atbilst mūsu tīkla jauno dalībnieku atlases kritērijiem," stāsta Eurocom Worldwide tīkla direktore Izabella Radvana (Isabel Radwan).
"Tā ir neatkarīga sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikācijas aģentūra, kas koncentrējas uz B2B un tehnoloģiju nozarēm divās valstīs, kurās tīklu vēl nepārstāv pilntiesīga dalībiestāde. Viņu vērienīgo, starptautiski vērsto pieeju īsteno vecāko komunikācijas ekspertu komanda ar globālu pieredzi un, visnozīmīgāk, augstām kvalitātes, radošuma un nepārtrauktības prasībām, kas ir ļoti vērtīgi jebkuram klientam un partnerim pasaulē.”