21. Eurocom Worldwide konferencē pievēršas mākslīgā intelekta potenciālam un jaunām PR aģentūru vadības pieejām
21. Eurocom Worldwide ikgadējā konference notika no 12. līdz 14. septembrim Helsinkos, Somijā. PR aģentūru vadītāji no visas pasaules pētīja mākslīgā intelekta (MI) potenciālu radīt kā sarežģījumus, tā iespējas profesijas pārstāvjiem. Globālas ekonomiskās pārmaiņas un paaudžu pārvērtības rosināja apspriest jaunas uzņēmumu vadības stratēģijas.
Konferencē piedalījās rekordliels delegātu skaits – 32 dalībnieki no Eiropas, Tuvajiem Austrumiem, ASV un Āzijas un Klusā okeāna reģiona valstīm. Šogad izvēlēts jauns formāts – plašāka mēroga grupu diskusijas, kurās moderatora lomu uzņēmās divu aģentūru vadītāji ar atšķirīgu uzņēmējdarbības pieredzi. Viņi nodrošināja diskusijas daudzpusīgumu, lai vairotu visu dalībnieku mācīšanās iespējas.
Aģentūru biznesa modeļa atjaunošana
Delegāti apsprieda MI ietekmi uz veidu, kā sabiedrisko attiecību aģentūras nodrošina vērtīgu pienesumu klientiem. Dalībnieki vērtēja arī MI radīto mākslīgo personāžu potenciālu. Tika apspriestas iespējas izmantot MI un citus pasūtījuma rīkus aģentūru ikdienas vadībā.
Citā sesijā uzmanība tika pievērsta galvenajiem panākumu virzītājspēkiem PR aģentūru vadībā svārstīga budžeta un strauji mainīga pakalpojumu klāsta apstākļos. Pēdējā konferences sesija pievērsās jautājumam: Kas padara PR aģentūru īpašu un atšķirīgu no vietējiem un starptautiskiem konkurentiem?
Maiks Meinards, uzņēmuma "Napier" izpilddirektors
Konferences priekšsēdētājs Maiks Meinards (Mike Maynard), Apvienotās Karalistes uzņēmuma "Napier" izpilddirektors, komentēja konferences iznākumu: “Neuzticieties nevienam, kurš apgalvo, ka viņam ir atbilde uz tik sarežģītiem jautājumiem, kādus izvirzījām mūsu konferencē. Ne mākslīgais intelekts, ne pieredzē bagātākais sabiedrisko attiecību eksperts spēs atrisināt visas šīs problēmas. Taču mūsu globālās grupas priekšrocība ir tā, ka mēs kopīgi varam rast risinājumus, kuri praktiski ietekmēs mūsu biedrus.”
Ikgadējo konferenci rīkoja Eurocom Worldwide pārstāvis Somijā – aģentūra "Idea Group". Konference notika gadsimtu senā jūgendstila pilī. Konferencē tika piedāvātas vietējās un starptautiskās vakariņas, kā arī privāta ekskursija Helsinku vēstures un kultūras iepazīšanai.
Jauni biedri 2024. gadā
Eurocom Worldwide tīklam 2024. gadā pievienojušās divas aģentūras: Lighthouse PR Bukarestē, kas aptver Rumāniju un Moldovas Republiku, kā arī Priority Consultants, kuras galvenais birojs atrodas Singapūrā un kas Eurocom Worldwide pārstāv Indonēziju, Malaiziju, Filipīnas, Taizemi un Vjetnamu.
20. gadadienu svinības
Konferences viesi sirsnīgi sveica Eurocom Worldwide tīkla priekšsēdētāju Robinu Beikeru (Robin Baker), atzīmējot viņa ieguldījumu tīkla vadīšanā un attīstīšanā divu desmitgadu garumā. Turklāt gan Ripple Effect Communications no ASV, gan Schwartz Public Relations no Vācijas atzīmēja savu 20. dalības gadu Eurocom Worldwide tīklā.